Jaha och nu då?

november 10, 2008

Bergen omkring oss

Filed under: Fotografering,Natur — allmycke @ 7:39 e m

galtisPå väg hem efter ett möte med kommunen på förmiddagen fick jag se hur berget stack upp ur molnbankarna. Vyerna runt hela sjön var lika betagande – men jag fann ingen bra plats att fotografera det från. Sådana gånger önskar jag att jag vore en korp som kunde flyga dit jag ville.

ski-hill

När gamla slalombacken är höljd i dimma så här, påminner vyn om Juneau i Alaska. Bergen där var flera gånger högre men jag får ändå samma känsla som där, när bergen här gömmer sig i dimman på samma sätt.

1 kommentar »

  1. Vackra bilder … Ser att du har betydligt mer snö än vad vi har … Jag håller tummarna för att vi får snö och kyla nu …
    // Maria 🙂

    Kommentar av mariayarri — december 31, 2013 @ 12:11 f m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.