Jaha och nu då?

augusti 28, 2016

Husvagnsliv III

Filed under: Personligt — allmycke @ 3:35 e m

Regnet skvalade ner större delen av kvällen igår – men i morse var det helt ljuvligt. Lite kallt men husvagnen är bra isolerad, så gasolvärmen startade inte speciellt många gånger under natten.

IMG_8115

Under tiden jag packade ihop allting, hann Loki göra ännu några försök att jaga korpar. Han var inne i renhagen när en flög över och han missade så när stängslet när han jagade den. Lite snopet för en sådan fågeljägare!

IMG_8117

Nu smides planer för var jag ska åka till helgen… Kanske mot Svannäs eller vägen mot Moskosel. Ett vet jag – jag ska få ut maximalt nöje av husvagnen innan det är dags att ställa bort den för vinterförvaring!

4 kommentarer »

  1. Låte som du och Loki har det trevligt trots att vädret är si och så. Trevligt att få se en bild på Lilla Huset 🙂

    Kommentar av Christinafotograferar — augusti 29, 2016 @ 3:21 e m | Svara

  2. Ja, inte är den i klass med många av de husvagnar jag har sett rulla på vägarna i sommar – men den är MIN!

    Kommentar av allmycke — augusti 30, 2016 @ 6:46 e m | Svara

  3. Först nu har jag sett att du skaffat husvagn! Grattis! Den kanske rullar neråt Säfsen nästa sommar!?

    Kommentar av P-G — september 6, 2016 @ 9:47 f m | Svara

    • Det är inte helt uteslutet att det blir en längre tripp nästa sommar – för nu håller jag mig till de mindre trafikerade vägarna i hemkommunen.

      Kommentar av allmycke — september 6, 2016 @ 8:01 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

