Jaha och nu då?

juni 28, 2016

Långledigt

Filed under: Fotografering,Personligt — allmycke @ 7:06 e m

…från bloggandet.Det började kännas som ett ”måste” att lägga ut bilder med en kommentar – så när jag fick problem med virus och mobila bredbandet, kändes det helt OK att lägga ner för ett tag. Jag kunde ju alltid skylla på dålig uppkoppling…

Rubus Arcticus

Nu har jag äntligen fått ändan ur och uppdaterat mobila bredbandet OCH fått tillbaka intresset för att fotografera och kommentera min omvärld.

2 kommentarer »

  1. Själv har jag precis börjat ladda upp bilder. Inte tagit ett enda foto sedan jag kom hem från semestern i februari. Jag fotade väl så jag fick nog på ett tag och orkade inte heller sortera bland alla bilder. Gör ju inget om man tar paus ibland.

    Kommentar av Christinafotograferar — juni 30, 2016 @ 2:57 e m | Svara

  2. Näe – en hobby får inte kännas som ett ”måste” – då är det dags att ta en paus!

    Kommentar av allmycke — juli 1, 2016 @ 6:39 f m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

