Jaha och nu då?

april 12, 2016

Om virus och solsken

Filed under: Personligt,Sånt som gör mig glad,Viktiga saker — allmycke @ 8:00 f m

För ungefär 2 veckor sedan fick jag virus i min dator… Försökte fixa det med hjälp av telefon-support från tillverkaren, men tyvärr… Nu är den alltså på väg för att få en ny hårddisk (garantin gällde fortfarande!) – och jag känner mig som om jag har höger hand bakbunden.

Fun in the sunDärför kändes det som en ypperligt bra idé i söndags att följa med ABF när de hade bjudit in alla nya familjer med barn till en dag av isfiske, skoteråkande och grillning vid Rapatjärn.

Skidooing

Jag tror föraren på den gula skotern hade minst lika roligt som de ungdomar hon körde runt med…

 

 

1 kommentar »

  1. Vilket fint initiativ! Säkert en stor upplevelse för alla parter!

    Kommentar av P-G — april 14, 2016 @ 5:34 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

