Jaha och nu då?

mars 24, 2016

Vem?

Filed under: Personligt,Sånt som gör mig glad,Viktiga saker — allmycke @ 8:01 e m

Ikväll när jag satt, lite halvsovande framför nyheterna på TV:n, ringde det på dörren… Skärtorsdagen i Arjeplog är inte en kväll då man förväntar sig besök, så jag var lite betänksam. Ingen fanns utanför dörren – men däremot låg det ett påskägg vid dörren, som jag nästan trampade på.

Easter 2

Vilken angenäm överraskning! Hur ska jag kunna tacka den person som förgyllde min dag på det här sättet? Ägget i sig är precis i min smak – och jag misstänker att innehållet kommer att gå åt, alldeles för fort!

Tack till den som tänkte lite extra på mig ikväll!

1 kommentar »

  1. Vilken trevlig överraskning! Glad Påsk! 🙂

    Kommentar av bibbipson — mars 25, 2016 @ 1:44 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

