Jaha och nu då?

februari 26, 2016

”Ledig dag”

Filed under: Allmänt,Personligt — allmycke @ 6:07 e m

Ja, det kanske var att överdriva saker – men jag fick i alla fall sova till efter 0800. Läkarbesök som fick mig att ifrågasätta den diagnos av KOL som jag fick 2008. Kanske är det så att jag har astma av en eller annan form… Ny medicin som jag ska prova under 2 månader. Hoppas bara inte att jag har tagit synnerligen dyr medicin som skulle underlätta KOL i 8 år och at det nu visar sig ha varit onödigt!

IMG_1667

I övrigt – hamnade i den lokala klädbutiken och gick därifrån lite fattigare. Hoppas att de här tre böckerna gör mig rikare – på ett eller annat sätt. Som att jag till exempel lagar god mat bara för mig själv – inte bara storkok som räcker till middag för 4-5 dagar…

 

2 kommentarer »

  1. Men så tråkigt att höra om diagnosen och felmedicinering, kan patientnämnden hjälpa dig på något vis kanske? Intressant litteratur speciellt den röda 🙂

    Kommentar av Syrran — februari 27, 2016 @ 7:33 f m | Svara

  2. Jag har aldrig ifrågasatt diagnosen tidigare – men den här läkaren var uppenbart förvånad över att jag inte har en massa slem att hosta upp hela tiden. Det är tydligen kardinalmärket för KOL…

    Kommentar av allmycke — februari 27, 2016 @ 2:09 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

