Jaha och nu då?

februari 10, 2016

Onsdag

Filed under: Loki,Personligt,Sånt som gör mig glad — allmycke @ 7:18 e m

…och bara två dagar till invigningen av filmfestivalen. Jag har gjort mitt allra bästa att ”fly undan” (göra bort, fixa, ta hand om) olika smärre problem för att verkligen kunna vara ledig hela helgen… Här ser du varför – Arjeplogs filmfestival

Portrait

I brist på färska bilder – mitt favoritporträtt av hårbollen jag delar mitt liv med. Jag har hundratals bilder där svansen/bakdelen är i fokus, eller där han rusar förbi med alla fyra i luften. Det här var ett sådant där gyllene tillfälle när han stod stilla och jag hann ta ett par bra bilder.

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

