Jaha och nu då?

september 4, 2015

Loki

Filed under: Loki,Sånt som gör mig glad — allmycke @ 5:42 e m

Loki fick verkligen en heldag igår. Till att börja med följde han med hela gruppen genom björkskogen, jagade möss och blev kompis med alla elever. När vi kom lite högre upp…

Tenacity

…och några elever drog iväg före oss, då hakade han på. Jag var lite orolig att han skulle få syn på några renar och börja jaga dem, men det gick bra. Två timmar senare kom han tillbaka till mig, trött och hungrig.

Tired Loki

På vägen ner jagade han fortfarande – men kanske inte med samma glöd.

Cooling down

Han såg till att kyla av sig i en liten bäck – och jag trodde verkligen att han skulle lägga sig ner i bilen.

Icke. Alltså stod han upp i nästan 28 mil ToR upp till gränsen och sprang säkerligen mer än en mil på fjället. Nå men, då borde han väl ha varit trött idag…

Loki Airborn

Nej, inte märkbart. Själv hade jag gärna bara degat hela dagen – men det fungerar inte med en sådan kompis som Loki i huset!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

