Jaha och nu då?

juli 23, 2015

Ljusning?

Filed under: Natur,Personligt — allmycke @ 11:12 e m

Lyckades pricka in en liten stund ikväll när det inte antingen duggade, regnade eller hällde ner.

Clouds

Den närmaste veckan ser inte ut att bli mycket bättre – jag som hade funderingar på att göra en liten tur nånstans. Fatmomakke, Malgomaj, Dikanäs och Saxnäs är några ställen jag skulle vilja se – men inte om jag ska vara genomblöt hela tiden. Då kan jag lika gärna stanna hemma och hoppa in som vikarie på boendet för ensamkommande barn!

2 kommentarer »

  1. Den sista bilden var häftig tycker jag. Det kliar lite i akvarellfingrarna där! Men otur du hade med vädret!

    Kommentar av bibbipson — augusti 2, 2015 @ 7:21 e m | Svara

  2. Jag lyckades faktiskt pricka in en kort tur till Jokkmokk utan att vara plaskvåt hela tiden. Till veckan hoppas jag kunna göra en tur i den andra riktningen – innan allvaret/arbetet börjar igen veckan därpå.

    Kommentar av allmycke — augusti 2, 2015 @ 7:57 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

