Jaha och nu då?

juni 11, 2015

Sååå trött

Filed under: Personligt,Viktiga saker — allmycke @ 7:33 e m

Det här är första gången som jag har avbokat en resa tillsammans med pappa och -B-. Det känns lite surt, men…

Balancing Act.. jag har nog varit lite som den här stenen den sista tiden… Balanserat på ett alldeles för tunt underlag, alldeles för länge.

Försov mig i morse – jag som brukar vakna före klockan ringer – och det var egentligen det som fick mig att inse att nu har jag nått en farlig gräns. Söker just nu en stuga nånstans i obygden där jag kunde bo ett par veckor och bara ”vara”…Jag skulle må bra av en vecka eller så alldeles för mig själv, Loki som enda sällskap och inte ens mobilnät.

1 kommentar »

  1. Så läcker bild! Jag gillar naturlig konst. 🙂

    Kommentar av bibbipson — juni 21, 2015 @ 1:37 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

