Jaha och nu då?

juli 23, 2014

SOS

Filed under: Sånt som gör mig rosenrasande — allmycke @ 7:54 e m

Med den bärbara som blev lite våt, försvann också länkar till en hel del… Om jag har kommenterat på din blog tidigare hoppas jag att du skickar mig en ny länk till trudie understreck p at hotmail punkt com…

Duck

Näe, jag är långt ifrån lika lugn som den här dykanden var… Ett datorhaveri av vilken anledning som helst är jobbigt – när det sedan beror på ens egen dumhet, då blir det bara värre.

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

