Jaha och nu då?

juli 13, 2014

När livet är som bäst

Filed under: Personligt,Sånt som gör mig glad — allmycke @ 11:03 e m

Hoppade in som vikarie på flyktingboendet idag och 7 timmar bara rusade förbi. Jag fick tillfälle att se hur mina ungdomar fungerar i gruppen, jag fick lära känna andra ungdomar – och jag gick närmare 2 km under de timmarna. Ja, jag har Walklogger på min mobil…

HornavanMen nog föredrar jag att gå på ställen som detta  – istället för upp och ner i trappor eller mellan köket och matsalen på Pangea.

Imorgon? Vet inte – men det blir en tur åt något håll inom kommunen. Berget som ser ut som en val är Rebnis – därefter kommer Iskjak (uttalat Ischak) där det finns både Lulep och Alep. Jag TROR att det betyder östra och västra… Jag bygger det bara på att Lule betyder öst.

Den som kan rätta mig, är välkommen att göra så!

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

