Jaha och nu då?

juli 6, 2014

Selma

Filed under: Fotografering,Sånt som gör mig glad — allmycke @ 7:52 e m

Fick äran att lära känna ett syskonbarnbarn till min kusins fru – en alldeles förtjusande liten tjej som heter Selma.

Selmas Foot

För första gången har jag lyckats ta riktigt fina bilder på ett barn, kanske mest för att hon var helt ointresserad av kameran utan bara ”var” sitt vanliga jag. Väldigt cool liten tjej!

Waterlogged Boots

Enda gången det blev riktigt sorgligt, var när hon tog tre snabba steg ut i vattnet och föll framstupa. Vare sig jag eller hennes mamma hann reagera förrän hon låg där… Sorgen blev dock inte långvarig och jag tror hon hade glömt den lilla fadäsen när min syster hällde ut vattnet ur hennes gummistövlar. Kolla den lilla handen med en grop för varje knog!

2 kommentarer »

  1. Superfina Selma! Så fina bilder!

    Kommentar av Syrran — juli 6, 2014 @ 8:01 e m | Svara

    • Visst ”måste” jag till Kronlund igen imorgon, så att jag får träffa bästaste Selma igen!

      Kommentar av allmycke — juli 6, 2014 @ 8:37 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

