Jaha och nu då?

juli 1, 2014

Den motsträviga solbadaren

Filed under: Personligt,Vävning — allmycke @ 5:11 e m

Bänkade mig i solen med tidningen och en kaffekopp i akt och mening att verkligen försöka få lite färg, speciellt på mina Albyl-vita ben. Det höll sig tills tidningen var läst två varv… Då började det krypa i kroppen, tills jag kom på en lysande idé.

Work and pleasure

Istället för att sy ihop ”tunnlarna” som sedan ska bli mattrasor använde jag textillim och kunde därmed vara ute hela tiden. Nytta och nöje samtidigt alltså, även om jag inte kan bestämma mig vad som var nöjet – att klippa trasor eller ”sola”… Loki gillade upplägget med sällskap ute på gräsmattan.

3 kommentarer »

  1. Nytta med nöje 🙂
    Minsann tror jag inte att det är mina gamla gardiner som ska få nytt liv ( eller rättare sagt, ett annat liv ).

    Kommentar av Inger — juli 4, 2014 @ 11:07 f m | Svara

    • Det kan det säkert vara. Jag har massor av material som jag inte minns var jag fick tag på…

      Kommentar av allmycke — juli 4, 2014 @ 3:31 e m | Svara

  2. De kanske kan bli nån av ränderna i mattan jag beställt.

    Kommentar av Inger — juli 4, 2014 @ 11:10 f m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

