Jaha och nu då?

juni 27, 2014

Botanisk vandring I

Filed under: Fotografering,Natur — allmycke @ 7:32 e m

Som varande en hunds Människa (”hundägare” är så missvisande – jag betalar hans mat, men nog är det han som äger mig…)  tillbringar jag en hel del tid med att gå längs olika vägkanter. För att göra promenerandet lite mer intressant, började jag kolla vilka blommor och örter som växer i diket längs en hårt trafikerad väg. Först ut:

Red clover

rödklöver.

Förresten – det var nog en del bilister som undrade vad jag gjorde på huk i diket…

1 kommentar »

  1. Fin bild! Ha ha det där med att krypa i vägrenen eller på andra ställen så folk undrar vad man sysslar med, det känner jag igen. Det är nog roligt att se en person med kamera ålandes på marken. De ser kanske inte ens att man har en kamera och tycker man inte är riktigt klok 😀 😀 😀 Men vad gör man inte för ett bra foto 🙂

    Kommentar av christinafotograferar — juni 29, 2014 @ 7:29 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

