Jaha och nu då?

juni 12, 2014

Oförblommerad reklam

Filed under: Personligt,Sånt som gör mig glad,Viktiga saker — allmycke @ 7:25 e m

Det är inte ofta jag förspråkar en kommersiell produkt här, men nu måste jag göra ett undantag. Köp CD:n ”Goeksegh” inspelad av Jon Henrik Fjällgren.

Jon Henrik

Daniel’s Joik ligger på en loop i huvudet på mig – jag nynnar på den, trots att jag inte kan sjunga. En vän på facebook skrev att den går in i märgen och själen. Verkligen sant och du behöver inte alls kunna samiska för att beröras av hans jojkande OCH pianospel!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

