Jaha och nu då?

juni 28, 2013

Större blommor

Filed under: Fotografering,Natur — allmycke @ 9:00 e m

Någon kanske tänkte efter gårdagens inlägg att jag inte tycker om annat än de minsta blommorna.

White RoseFel. Sedan jag började fotografera igen är det just naturmotiv – och då ofta blommor – jag gillar bäst att fånga. Ja, sedan är det ju förstås alla dessa otaliga bilder på Loki som är en nästan perfekt modell – utom när han kommer i blickfånget framför något annat jag vill ta bilder på. Jag är däremot inte bra på att ta porträtt, eller ens vimmelbilder, men det må vara.

Har förresten just sett en dokumentär om Robert Capa, Gerda Taro och David ”Chim” Seymor som förevigade spanska inbördeskriget med sina kameror.Fascinerande!

 

2 kommentarer »

  1. Det är en njutning för ögat att titta på den här bilden . // Maria

    Kommentar av mariayarri — juni 30, 2013 @ 12:47 f m | Svara

    • Tack!

      Kommentar av allmycke — juni 30, 2013 @ 4:33 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

