Jaha och nu då?

februari 1, 2013

Fredag

Filed under: Allmänt — allmycke @ 8:38 e m

Fortfarande ingen lösning på mitt problem med bilder som inte visas i den storlek jag vill.

Måste jag verkligen byta till en annan plattform för bloggen – eller kan jag hitta rätt sida på wordpress  Help som kan visa mig rätt? Jag försökte i två timmar igår – men Gudarna ska veta, att Support-sidorna är skrivna av datornördar FÖR datornördar. Finns inte ett uns av pedagogik i hur de skriver – men sedan kanske jag är lite yrkesskadad som lärare…

Hur som helst – idag hittade Loki en skatt:

Treasures Hidden

På nästan en halvmeters djup, luktade han till sig en hög med älgskit som han sedan spred över skoterspåret med en massa krafsande. Han tog en lort i munnen och sprang med den – men uppenbarligen är inte älgskit lika god som ren-dito… Den senare verkar vara som viol-pastiller i hundars smak eftersom de flesta hundar jag har känt, har ätit renskit med god aptit.

Nu dags för Skavlan och en jätteskål med mango, passionsfrukt, rödlök, ingefära, chili, röda bönor och vad jag nu har i andra grönsaker i kylen.

Må så gott!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

