Jaha och nu då?

december 28, 2012

Aj!

Filed under: Personligt — allmycke @ 8:34 e m

De senaste dygnens skiftningar i temperatur har gjort att mina leder värker mer än normalt. Egentligen har jag värk större delen av tiden – men eftersom det är normaltillståndet, tänker jag knappt på det… Förrän mina händer  börjar svälla upp och att det faktiskt gör ont! Ont alltså, så att jag noterar det…

Hurts

Min smärttröskel är hög, vilket kan vara orsaken till att jag sällan eller aldrig har värktabletter hemma. Som nu till exempel – jag kunde behöva en huvudvärkstablett just nu – men det finns inga hemma, så då är det bara att lägga sig och hoppas att det går över av sig själv.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

