Jaha och nu då?

december 27, 2012

Gubben i månen

Filed under: Fotografering,Natur — allmycke @ 8:01 e m

På väg hem idag mötte jag X antal timmertransporter med åtföljande snörök. Någon sa på TV:n häromdagen att det är som att köra in i en mjölpåse och det måste vara den bästa linelse jag har hört på länge.  Som tur var såg jag inte till några renar eller älgar efter vägen, bara dagsgamla spår i den kritvita snön som gör att det trots allt inte är becksvart hela dagarna.

Man in the Moon

När jag började närma mig hemtrakterna, tordes jag stanna vid vägkanten för att ta ett par snabba bilder av månen som hängde strax ovan trädkronorna.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

