Jaha och nu då?

november 3, 2012

Ibland…

Filed under: Allmänt — allmycke @ 8:02 e m

… behövs det inte mycket för att göra en lycklig.

Just nu är det ett par chenille-sockar som håller mina fötter varma, utan att jag blir svettig. Absolut inte nåt som tillför min image nånting positivt – men jag gillar torra, varma fötter. Hellre det än att vara moderiktig i tofflor som inte fungerar!

Sedan är det inte helt fel att ha fått tillbaka halssmycket från juveleraren. Nytt lås på kedjan (s.k. krabb-klo) och en ny ring i själva guldklimpen… Jag vill gärna ha den på mig hela tiden – men kanske det är en god idé att ta av det på kvällen för att minska slitaget. Bara jag nu kan komma ihåg det…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

