Jaha och nu då?

juli 27, 2012

Lycka

Filed under: Fotografering,Personligt,Sånt som gör mig glad — allmycke @ 8:12 e m

Lycka är att få tillbringa några dagar med pappa och -B- i deras nya lägenhet. Jag kunde hjälpa dem med en del saker som behövde göras och Loki var helt lugn i den nya omgivningen. Vi lämnade honom ensam ett tag idag och allt han gjorde var att sova på kökssoffan.

Lycka är att få tillbaka ett älskat halsband med en unik guldklimp köpt i Alaska för nästan 30 år sedan. Det ramlade av mig på Konsum och en ung tjej som arbetar där och som jag råkar känna hittade det. Hon fick hittelön – men jag kunde aldrig sätta ett pengavärde på smycket. Tur som en tok, är ordstävet som passar in på mig i det här fallet.

Lycka är att äntligen ha vågat beställa en fotobok med några av mina (i egna ögon) bästa bilder.  Om du har hängt med här ett tag känner du igen flera av dem, som t.ex:

… eller kanske…

Min nuvarande favorit är den här bilden…

Jag är äntligen beredd att sälja mina bilder, så om du bor i närheten kan du se fotoboken i sin helhet… Bor du för långt bort för att göra det, kan du maila mig så kan vi ordna det på ett annat sätt.

 

P.S.

Jag vågade äntligen göra reklam för mina bilder!

 

9 kommentarer »

  1. heja! jag ölskar dina bilder 🙂

    Kommentar av ulrika — juli 27, 2012 @ 10:01 e m | Svara

  2. älskar ska d stå förstås

    Kommentar av ulrika — juli 27, 2012 @ 10:01 e m | Svara

  3. Du vet ju vad jag tycker. Jag vill absolut ha en bok!

    Kommentar av GG — juli 27, 2012 @ 10:20 e m | Svara

  4. GG -jag vet inte om det går att beställa en bok till – men du får gärna titta på den jag nu har. Tänkte nog mer att den kunde vara en katalog över de 40 bilder från de senaste 4 åren som jag kan tänka mig att reproducera på något sätt. Ring!

    Kommentar av allmycke — juli 28, 2012 @ 1:29 f m | Svara

  5. Vet hur det känns – man vågar inte tycka att ens bilder är bra – att ta emot beröm är svårt …Ta nu emot allt beröm du får! Dina bilder är så BRA!
    WOW!
    Visst är det härligt att göra fotoböcker!

    Kommentar av Solveig - lifeblog — juli 28, 2012 @ 6:02 e m | Svara

  6. Tack! Jag arbetar på att ta emot beröm på rätt sätt – men det är inte lätt!

    Kommentar av allmycke — juli 28, 2012 @ 8:37 e m | Svara

  7. Jag blir glad när jag läser om dina lyckliga dagar och ser din sköna bilder!

    Kommentar av P-G Jansson — juli 30, 2012 @ 6:10 f m | Svara

  8. Jag skulle gärna köpa en fotobok, om det går, för att sen i lugn och ro välja ut en bild att köpa och sen rama in.

    Kommentar av Syster I — augusti 1, 2012 @ 8:01 f m | Svara

  9. I- Jag vet inte om jag kan beställa fler (men det borde ju gå) eller så skickar jag boken jag har så ni kan titta på bilderna.

    Kommentar av allmycke — augusti 1, 2012 @ 9:18 f m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

