Jaha och nu då?

maj 25, 2012

Fotoutmaning

Filed under: Fotografering — allmycke @ 5:30 e m

Jag brukar delta i fotoutmaningen de har på WordPress varje vecka. Klicka här, om du vill kika på lite andra bidrag.  Gå längst ner på sidan och kolla listan av bidrag – jag tror att jag var den  7:e som la in något. Digitaltekniken har  gjort att så många kan ta fina bilder – och jag föredrar absolut de bilder som inte är ändrade eller förbättrade på något sätt.

Här är mitt bidrag på temat Sommar – precis som bilden såg ut när jag laddade ner den från min tidigare kamera sommaren 2009. Killen på bilden är som ett kvicksilver, så jag hade verkligen tur som fångade honom i farten så här.

3 kommentarer »

  1. […] Fotoutmaning « Jaha och nu då? […]

    Pingback av Weekly Photo Challenge: Summer | Project 365 Challenge in 2012 — maj 26, 2012 @ 6:08 f m | Svara

  2. […] Fotoutmaning « Jaha och nu då? […]

    Pingback av Weekly Photo Challenge: Summer « Ruth E Hendricks Photography — maj 27, 2012 @ 3:14 f m | Svara

  3. […] Fotoutmaning « Jaha och nu då? […]

    Pingback av Weekly photo challenge: “summer” « Just another wake-up call — maj 27, 2012 @ 6:50 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

