Jaha och nu då?

maj 3, 2012

Vilken tur jag har!

Filed under: Personligt,Sånt som gör mig glad — allmycke @ 6:25 e m

Rusade in på Konsum igår för att se om jag kunde få lite inspiration till en näringsriktig middag – utan några större förhoppningar. Råkade träffa en god vän som bjöd hem mig på middag av stundens ingivelse…

…och jag var inte sen att tacka ja! Tog med mig en trasmatta ”bara för att” och det visar sig att den går i hennes absoluta favoritfärg med lite accentfärg insprängd. Inte nog med det, vi fick en lång pratstund om saker som berör oss båda över hennes broccoligratäng och en balja kaffe efteråt. Sicken tur jag hade!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

