Jaha och nu då?

april 14, 2012

Allt roar

Filed under: Personligt — allmycke @ 7:48 e m

Mina grannar ovanpå ser ut att ha en himla otur med att tappa saker från balkongen – en handduk, en skål med gu-vet-vad, diverse inventarier…

… till Lokis stora lycka. Påsen med sopor kunde vi ha levt utan – men när han hittade ett par damtrosor (?!?) då kunde jag bara låta honom jonglera med dem. Nej, jag tänker inte återbörda dem till grannen. Hoppas bara att jag slipper sådan nederbörd, nu när den grannen har flyttat.

From förhoppning, när man lever i samhällets ”värsta” bostadsområde….

Saken är bara den – jag trivs med lägenheten och omgivningarna, kanske bara inte med grannarna alla gånger.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

