Jaha och nu då?

november 12, 2011

Lördag

Filed under: Allmänt,Loki — allmycke @ 7:43 e m

Hade tänkt ge mig ut för att fotografera, men blev kvar på soffan istället. 6 timmars bilkörning igår kändes i hela kroppen när jag vaknade imorse.

Loki var också ganska slö idag – han har mestadels värmt mina fötter på soffan och skällt på hackspetten som har hittat till talgbollarna jag har satt ut. Fördömda fågel! Jag trodde att hackspettar skulle vara skygga, men det har nog ingen berättat för den här…

2 kommentarer »

  1. han kanske har problem med sin image 🙂 – lr oxå arbetar han på att förändra den!

    Kommentar av ulrika — november 16, 2011 @ 2:46 e m | Svara

  2. Kanske det, kanske. Han är iaf ständigt hungrig men eftersom talgoxarna faktiskt också hinner dit mellan varven, är det bara att köpa talgbollar. I parti och minut, verkar det som… 😀

    Kommentar av allmycke — november 16, 2011 @ 7:03 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

