Jaha och nu då?

november 3, 2011

Håhåjaja

Filed under: Underligheter — allmycke @ 8:25 e m

Alla som känt mig ett tag vet hur jag reagerar på felstavade skyltar, matsedlar och liknande.

På väg till sjukhuset i tisdags skymtade jag den här skylten, men trodde att jag hade sett fel…

Inte det, inte! På vägen hem saktade jag in och stannade för att skaffa bildbevis.

Fyra olika hyfsat stora ”aktörer” missade att använda ett simpelt rättstavningsprogram innan de smällde upp de här skyltarna! Stavningen är förvisso ljudenlig, men fel, fel, fel!

1 kommentar »

  1. Jag deltar i ditt stönande

    Kommentar av GG — november 4, 2011 @ 6:50 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

