Jaha och nu då?

oktober 8, 2011

Mitt armband

Filed under: Sånt som gör mig glad — allmycke @ 7:17 e m

Bilden är förskräcklig eftersom den togs genom glaset på en monter – men Petter Sjaggo ska göra ett armband i den här stilen åt mig.

Ja, jag vill ha det traditionella flätmönstret och i ett smycke som jag kommer att bära nästan varenda dag… Precis som Erika Huuvas halsband som har blivit ett med mig. Mitt halssmycke heter Coarvi – enkelt, tidlöst och  vackert.

Petters första helhorns kniv som han inte vill sälja, trots att det finns de som vill köpa den. Han är inte ens 25 nu – tänk dig vilka alster han kommer att skapa bara inom de närmaste 15- 20 åren… Gissa varför jag vill ha ett av hans armband!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

