Jaha och nu då?

september 28, 2011

Jaha, ja

Filed under: Allmänt,Personligt,Underligheter — allmycke @ 9:44 e m

Hur kommer det sig att det inte förvånar mig?

Nu varnar Vattenfall för att el-priserna kan bli höga under hösten/vintern, därför att 4 av 6 kärnkraftverk ligger nere p.g.a underhållsarbete.

Någon annan förutom jag som inte är förvånad? Vem minns inte när ”det regnade på fel ställe” – vilket  var ursäkten för höjda priser för ett antal år sedan… Någon fler som känner sig genom-lurad?

3 kommentarer »

  1. Tja, jag vet inte om man kan säga att jag är lurad då jag aldrig trodde på att avregleringen av elmarknaden skulle gagna mig.

    Kommentar av GG — september 29, 2011 @ 12:30 e m | Svara

  2. Nej, det trodde inte jag heller – men det utesluter inte att jag blir irriterad!

    Kommentar av allmycke — september 29, 2011 @ 5:47 e m | Svara

  3. Ja, det är inte alltid roligt att få rätt

    Kommentar av GG — september 29, 2011 @ 6:09 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

