Jaha och nu då?

september 22, 2011

Dåligt samvete

Filed under: Loki — allmycke @ 6:32 e m

Det lönar sig inte alltid.

Jag var tvungen att lämna Loki ensam ett bra tag längre idag än vad jag brukar göra. Alltså satt jag på ett möte i eftermiddags och hade stora samvetskval. Väl hemkommen, tog jag med honom på en promenad innan jag ens hade ätit…

…och vad gör han? Joo, han viker av hemåt efter bara en kort stund och nu ligger han framför ytterdörren och sover!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

