Jaha och nu då?

augusti 31, 2011

Min onsdag

Filed under: Allmänt,Personligt — allmycke @ 10:32 e m

En av de saker jag hade tänkt göra idag, var att fålla tre par byxor som hängt över en stol ett tag nu…

… men först frukost och en promenad. Sedan lite tankearbete framför datorn för att göra en planering i engelska. Lyckades också få en tid i tvättstugan innan det var dags för lunch…

…och ännu en promenad som slutade med kaffe hos en bekant. Jaa, sedan försvann eftermiddagen bland en del fixande och donande…

… men efter det var det för mörkt för att sy, så byxorna hänger på samma ställe som imorse. Normalt skulle jag vara missnöjd med mig själv – men jag har verkligen njutit av min första lediga onsdag för terminen!

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

